KRONI

Wednesday 23 March 2011

HITAM TU COOL...YE KER???CER CERITE CER CERITE...

Hitam boleh ditakrifkan sebagai kesan penglihatan yang dialami sewaktu tiada cahaya nampak tiba di mata. Oleh itu, hitam ialah lawan putih yang merupakan kesan yang dihasilkan oleh mana-mana satu gabungan cahaya warna yang sama-sama merangsangkan ketiga-tiga jenis reseptor lihat yang peka warna.Pigmen-pigmen yang menyerap tanpa memantulkan cahaya balik ke mata "kelihatan hitam". Bagaimanapun, pigmen hitam boleh dihasilkan daripada gabungan pelbagai pigmen yang bersama-sama menyerapkan kesemua warna. Jika ketiga-tiga pigmen warna dasar dicampurkan dengan jumlah yang sesuai, hasilnya akan memantulkan amat sedikit cahaya supaya boleh dikira sebagai "hitam".
Muhammad Haziq Wahi Kamal,
Pelajar Lepasan PRA Universiti Cambridge.



Wajib Tampal Punyer :



Cool Tak???Haram tak nampak kan???



Sesetengah berpendapat yang hitam ini cool dari skop yg kecik kan???nih photo yg membuatkan hitam nih cool dari aspek MEMENINGKAN KEPALA HOTAK ANDA...

(pening tak??carik la titik hitam kalo bley...hehehe..)


Ade satu bende nih aku suke kat die dan aku hingin sangat nak ride die...die malu2 sket...tapi aku taw...kalo aku usaha kuat...aku yakin aku dapat die...pastu baru ade awek nak naik ngan aku...ngeh3...

CHEVROLET CAMARO SS


Kalo da story pasal hitam nih kan...aku ade satu bende yg aku slalu je pakai...stiap mase plak tu...bkan ape..nak bagitaw la...HITAM nih mmang cool la..

CASIO G-SHOCK FROGMAN TITANIUM


Then..aku nih plak ex-Vocalist utk band Hopeless Of Maiera...jdik band yg banyak pngaruh aku nih tak dapat nak "list"kan...nih salah satu la...

nih band CHTHONIC...agak hitam gak la...


Selain tu...aku nih kuat berangan..then aku berhajat dan sanggup berlapar seharian semata-mata nak kumpul duit utk mndapatkan henpon brand BlackBerry...terbaik la...

BLACKBERRY BOLD 3 kot...nnti aku pakai la...hehehe...


Alahai...kalo nak dream2 nih takyah la kan...aku ade bnyk bende hitam stiap hari aku tgok...lagi tak tahan masuk toilet pon hitam...haish...segan nak cakap la...

Nih la bende hitam tu...SHAMPOO SUNSILK BLACK aku..hehehe...


Yang nih plak feberet aku...kalo korang suke tgok ultraman...aku ade BATMAN...BATMAN nih salah satu makhluk SUPER POWER yg takde kelebihan cam SPIDERMAN,ULTRAMAN dan MACAM2 LAGI la...

BATMAN...mmg cool...lawan takyah ade super power...pakai otak la...teknologi mcam2 kan???


KUDA HITAM...mmang impian aku sejak kecik nak bela kuda hitam...sebab cool kan???kalo KUDA kaler hijau???Aiya...gua tak mau bela maa...

sori KUDA HITAM...saya tak mampu nak beli anda...nanti saya sewa boley la...


Cakap pasal hitam kan...nih ade pic aku pakai baju HITAM,berkaca mata HITAM,bergelang HITAM,ber"jam"kan kaler hitam,ber"background"kan HITAM,berambut HITAM(tak penah kalerkan lagi taw),dan tak lain tak bukan...kulit aku agak HITAM...

cool tak aku hari raya posa buat tattoo...


ADMIN KAKI BLOGGER

MANGSA KENA TAG :


Lastly...aku nak bagitaw yg aku nih mmg penggemar HITAM...kalo da ade contest kene la join sbab aku nak story...Then TQ HUSNA coz inspired aku nih msuk contest nih...best3...(n.n)V...

Jangan lupa saksikan CROWS ZERO III..akan datang...aku pelakon utama taw...









No comments:

Post a Comment