KRONI

Friday 15 April 2011

SUCH A LONELY DAY , WEEK , MONTH and . . .

Perghh...bosan2...kluar pegi maner2 mesti ade je probs...probs aku no satu kompom2 la pasal pompuan...aku bkan ade girlfriend pon...ade2 laaa...tapi "GIRLFRIEND" not special for me...nak carik malas...nih la jadik nye kalo anda jual mahal...pastu aku nih plak memilih...nak yg best2...sape nak kan???aku pon taknak...huahuahua...aku nih kalo boley merapu raban sampei besok pon takpe ngan kawan2...mak bapak aku plak asyik melihat aku dari sudut sau persoalan..."adakah anak aku gay??"...tidak sama sekali...aku hepi hidup camni...bkan ape...sbab aku tau bnyak kelebihan kalo anda tak kapel mcam aku...

1. Takyah top up!!!
2. Duit jadik banyak
3. Kehidupan jadi tenang!!!
4. Anda bebas!!!
5. Tidak perlu berak tanpa berfikir!!!
6. TAk perlu mandi tak basah sebab air kan boleh membasahi anda???
7. Anda akan memiliki Nissan Fair Lady tanpa mene'join'kan diri anda dengan MLM!!!
8. Keputusan muktamad!!!
9. Kencing lawas!!!
10. Anda tidak perlu risau diperhatikan!!!

P/S : Cinta sebenar aku hanyalah kepada Allah S.W.T dan diikuti Rasul Allah dan Ibu Bapaku...kerna cinta dan kasih ini membawa anda ke Syurga!!!

No comments:

Post a Comment